Hard werken als het moet en plezier maken als het kan
Ticketcounter biedt oplossingen voor de verkoop en controle van toegang tot dierentuinen, pretparken, musea en diverse evenementen in Nederland en we zijn druk bezig met een uitbreiding naar Duitsland. We zorgen er met een enthousiast team van 40 collega’s voor dat mensen heerlijk kunnen genieten van een dagje uit. We hechten veel waarde aan een goede samenwerking en korte lijntjes. We communiceren informeel maar professioneel met elkaar. De sfeer bij Ticketcounter kenmerkt zich door vertrouwen, hard werken als het moet en plezier maken als het kan. Vind jij het ook leuk om onze partners te helpen bij alle uitdagingen rondom een dagje uit? Ben jij op zoek naar een baan bij een ambitieus bedrijf? Dan hebben wij misschien wel een mooie plek voor jou!
Al meer dan 15 jaar dé ticket partner van de leukste uitjes
Werken bij Ticketcounter betekent werken bij een van de oudste bedrijven op het gebied van online kaartverkoop in Nederland. Wat ooit begon met de verkoop van toegangsvouchers voor attractieparken via retailers, is uitgegroeid tot een on- en offline oplossing die gerekend mag worden tot de besten in de markt. Al meer dan 15 jaar openen wij letterlijk deuren door het aanbieden van e-ticketoplossingen voor de dagrecreatie. Van het verkopen van e-tickets via de eigen site van de partner, tot de toegangscontrole aan de poort en alles wat daartussen zit op het gebied van hardware, software en service. De wens van onze partners is het startpunt van oplossingen. Dat betekent dat je samenwerkt met een aantal van de allerleukste uitjes in Nederland. Zo zorg je er voor dat hun bezoekers zorgeloos kunnen genieten van een dagje uit.
De leukste uitdagingen
Op dagelijkse basis zijn wij bezig met het ontzorgen van onze partners. Ons commerciële team zorgt er voor dat potentiële en huidige partners een oplossing krijgen die het beste bij ze past. Vervolgens gaan onze projectmanagers aan de slag om hun wensen om te zetten naar praktische oplossingen en er voor te zorgen dat deze oplossingen zo spoedig mogelijk kunnen worden geïmplementeerd. Het team partnermanagers heeft op regelmatige basis contact met de partners over de dagelijkse operationele zaken binnen hun shops. Ze beantwoorden vragen, richten promoties in en voeren wijzigingen door als onze partners daarom vragen. Ons team enthousiaste helpdesk medewerkers zorgt ervoor dat de bezoekers van onze partners met alle vragen en problemen met betrekking tot het kopen van hun kaartjes bij ons terecht kunnen. Het kloppende hart van onze organisatie is onze technische afdeling, die er voor zorgt dat het Ticketcounter platform constant verder wordt ontwikkeld. Door de stabiliteit te verbeteren, nieuwe functionaliteiten toe te voegen en het gebruikersgemak te vergroten zijn zij voor een groot deel verantwoordelijk voor het succes van Ticketcounter. Wil jij ook je steentje bijdragen? Neem dan gerust contact met ons op.
Wij werken onder andere samen met:
Kom jij ons team versterken?
Wij zijn altijd op zoek naar enthousiaste nieuwe collega's
Contact
Nieuwsgierig geworden? Neem dan nu contact op en zet je eerste stap naar een carrière bij ons