Veelgestelde vragen

Het is momenteel erg druk op de servicedesk van Ticketcounter. De gemiddelde responstijd op een e-mail is momenteel 5 werkdagen. 

 

    1. Ik heb een ticket geboekt voor de verkeerde datum/ tijd. Wat kan ik doen?
      Het is niet mogelijk om tickets te wijzigen. Stuur een annuleringsverzoek per e-mail naar info@ticketcounter.nl met daarin je ordernummer, reden van annulering en aantal tickets welke geannuleerd dient te worden. Wij zullen dan met de betreffende partner overleggen.
    2. Op de shop is er geen beschikbaarheid voor mijn gewenste dag/tijd. Wat kan ik doen?
      Wij adviseren u een andere dag/tijd te kiezen. Wij kunnen geen extra capaciteit beschikbaar maken.
    3. Ik heb mijn tickets niet ontvangen
      Controleer of de betaling succesvol is afgerond. Is de betaling afgerond, controleer dan de reclame of spam box. Zijn de ticket ook daar niet ontvangen, stuur dan een e-mail naar info@ticketcounter.nl met je ordernummer/betaalbewijs of bel naar 010-7516400.

    4. Hoe ontvang ik mijn bestelde tickets?
      De tickets worden na het afronden van de betaling binnen 30 minuten per e-mail verzonden. Helaas is het niet mogelijk om de tickets per post te ontvangen.
    1. Ik heb de tickets besteld op een verkeerd e-mailadres. Wat kan ik doen?
      Bel naar 010-7516400 of stuur een e-mail naar info@ticketcounter.nl met daarin het betaalbewijs.
    1. Wat is de geldigheid van mijn bestelde tickets?
      De geldigheid staat altijd aangegeven op je ontvangen tickets.

    2. Ik kan helaas geen gebruik meer maken van mijn tickets. Wat kan ik doen?
      De tickets zijn niet naamsgebonden (tenzij anders op het ticket aangegeven). Dit betekent dat de tickets ook door een ander te gebruiken zijn. Uiteraard kun je ook contact met ons opnemen om een annuleringsverzoek in te dienen. Stuur een e-mail naar info@ticketcounter.nl met daarin je ordernummer en reden van annulering.

    3. Kan ik de naam op mijn ticket wijzigen?
      Stuur een e-mail naar info@ticketcounter.nl met daarin je ordernummer en de wijziging voor op het ticket.

    4. Kan ik een factuur ontvangen voor mijn ticketbestelling?
      Namens de aanbieder kunnen wij een specificatie van jouw bestelling toesturen. Stuur een e-mail naar info@ticketcounter.nl met daarin je ordernummer en de factuurgegevens.

    5. Wat zijn de openingstijden?
      Check de website van de aanbieder voor de juiste openingstijden en eventuele extra informatie.

    6. Ik heb geen printer, mag ik de tickets tonen op mobiel?
      Bij alle aanbieders is het mobiel scannen mogelijk. Indien dit afwijkt wordt dit aangegeven op de tickets.

    7. Ik wil mijn order annuleren
      Stuur een annuleringsverzoek per e-mail naar info@ticketcounter.nl met daarin je ordernummer en reden van annulering. Wij zullen dan met de betreffende partner overleggen.

    8. Ik wil gedeeltelijk tickets van mijn order annuleren
      Stuur een annuleringsverzoek per e-mail naar info@ticketcounter.nl met daarin je ordernummer, reden van annulering en aantal tickets welke geannuleerd dient te worden. Wij zullen dan met de betreffende partner overleggen.

    9. Zijn er kosten verbonden aan (gedeeltelijk) annuleren?
      Stuur een e-mail naar info@ticketcounter.nl of bel naar 010-7516400 voor alle informatie.

    10. Kan ik mijn tickets wijzigen?
      Het is niet mogelijk om tickets te wijzigen. Stuur een annuleringsverzoek per e-mail naar info@ticketcounter.nl met daarin je ordernummer, reden van annulering en aantal tickets welke geannuleerd dient te worden. Wij zullen dan met de betreffende partner overleggen.

    11. Ik heb kortingscode ontvangen en deze werkt niet.
      Controleer de geldigheid van de kortingscode. Is de code nog geldig, stuur dan een e-mail naar info@ticketcounter.nl met daarin je kortingscode of bel naar 010-7516400

    12. Ik heb geprobeerd een code te verzilveren en nu doet mijn code het niet meer.
      Waarschijnlijk is de bestelling niet goed afgerond. Na 30 minuten wordt de code weer vrijgegeven en kun je het nogmaals proberen.

    13. Ik kan mijn abonnement niet verlengen
      Stuur een e-mail naar info@ticketcounter.nl met je NAW gegevens en de naam van het park/dierentuin/evenement waarvoor het abonnement is of bel naar 010-7516400.

    14. Ik kan geen tickets online bestellen
      We raden je aan om op je computer je beveiligingsinstellingen op standaard te zetten of het via een ander apparaat of browser (Safari, Google Chrome, Internet Explorer) te proberen. Lukt het daarna nog steeds niet stuur een e-mail met de foutmelding door naar info@ticketcounter.nl of bel naar 010-7516400.

    15. Ik heb vraag over mijn bestelling bij Dierentuinactie Kruidvat of AD webwinkel (DPG Media) Je dient hiervoor contact op te nemen met de klantenservice van Kruidvat en/of AD webwinkel. Kijk voor de contact gegevens op de website van desbetreffende aanbieder.