Veelgestelde vragen

Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn hebben wij de meest-gestelde vragen hieronder op een rijtje gezet. In veel gevallen raden wij u aan om een mailtje te sturen naar info@ticketcounter.nl. In het antwoord op uw vraag kunt u lezen welke informatie u dient mee te sturen. Wij nemen vervolgens zo spoedig mogelijk contact met u op.

Wanneer u een ticket wilt omboeken, kunt u klikken op de link in uw bevestigingsmail. Wanneer u deze link niet ziet, kunt u een annuleringsverzoek versturen per e-mail naar info@ticketcounter.nl met daarin uw ordernummer, reden van annulering en aantal tickets welke geannuleerd dient te worden. Wij zullen dan met de betreffende partner overleggen.

Ik heb een ticket geboekt voor de verkeerde datum/tijd. Wat kan ik doen?

Wij adviseren u een andere dag/tijd te kiezen. Wij kunnen geen extra capaciteit beschikbaar maken.

Op de shop is er geen beschikbaarheid voor mijn gewenste dag/tijd. Wat kan ik doen?

Controleer of de betaling succesvol is afgerond. Is de betaling afgerond, controleer dan de reclame of spam box. Zijn de ticket ook daar niet ontvangen, stuur dan een e-mail naar info@ticketcounter.nl met je ordernummer/betaalbewijs of bel naar 010-7516400.

Ik heb mijn tickets niet ontvangen

De tickets worden na het afronden van de betaling binnen 30 minuten per e-mail verzonden. Helaas is het niet mogelijk om de tickets per post te ontvangen.

Hoe ontvang ik mijn bestelde tickets?

Bel naar 010-7516400 of stuur een e-mail naar info@ticketcounter.nl met daarin het betaalbewijs.

Ik heb de tickets besteld op een verkeerd e-mailadres. Wat kan ik doen?

De geldigheid staat altijd aangegeven op uw ontvangen tickets.

Wat is de geldigheid van mijn bestelde tickets?

De tickets zijn niet naamsgebonden (tenzij anders op het ticket aangegeven). Dit betekent dat de tickets ook door een ander te gebruiken zijn. Uiteraard kunt u ook contact met ons opnemen om een annuleringsverzoek in te dienen. Stuur een e-mail naar info@ticketcounter.nl met daarin uw ordernummer en reden van annulering.

Ik kan helaas geen gebruik meer maken van mijn tickets. Wat kan ik doen?

Stuur een e-mail naar info@ticketcounter.nl met daarin uw ordernummer en de wijziging voor op het ticket.

Kan ik de naam op mijn ticket wijzigen?

Namens de aanbieder kunnen wij een specificatie van uw bestelling toesturen. Stuur een e-mail naar info@ticketcounter.nl met daarin uw ordernummer en de factuurgegevens.

Kan ik een factuur ontvangen voor mijn ticketbestelling?

Check de website van de aanbieder voor de juiste openingstijden en eventuele extra informatie.

Wat zijn de openingstijden?

Bij alle aanbieders is het mobiel scannen mogelijk. Indien dit afwijkt wordt dit aangegeven op de tickets.

Ik heb geen printer, mag ik de tickets tonen op mobiel?

Stuur een annuleringsverzoek per e-mail naar info@ticketcounter.nl met daarin uw ordernummer en reden van annulering. Wij zullen dan met de betreffende partner overleggen.

Ik wil mijn order annuleren

Stuur een annuleringsverzoek per e-mail naar info@ticketcounter.nl met daarin uw ordernummer, reden van annulering en aantal tickets welke geannuleerd dient te worden. Wij zullen dan met de betreffende partner overleggen.

Ik wil gedeeltelijk tickets van mijn order annuleren

Stuur een e-mail naar info@ticketcounter.nl of bel naar 010-7516400 voor alle informatie.

Zijn er kosten verbonden aan (gedeeltelijk) annuleren?

Controleer de geldigheid van de kortingscode. Is de code nog geldig, stuur dan een e-mail naar info@ticketcounter.nl met daarin uw kortingscode of bel naar 010-7516400

Ik heb een kortingscode ontvangen en deze werkt niet

Waarschijnlijk is de bestelling niet goed afgerond. Na 30 minuten wordt de code weer vrijgegeven en kunt u het nogmaals proberen.

Ik heb geprobeerd een code te verzilveren en nu doet mijn code het niet meer

Stuur een e-mail naar info@ticketcounter.nl met`uw NAW gegevens en de naam van het park/dierentuin/evenement waarvoor het abonnement is of bel naar 010-7516400.

Ik kan mijn abonnement niet verlengen

We raden u aan om op uw computer uw beveiligingsinstellingen op standaard te zetten of het via een ander apparaat of browser (Safari, Google Chrome, Internet Explorer) te proberen. Lukt het daarna nog steeds niet stuur een e-mail met de foutmelding door naar info@ticketcounter.nl of bel naar 010-7516400.

Ik kan geen tickets online bestellen

U dient hiervoor contact op te nemen met de klantenservice van Kruidvat en/of AD webwinkel. Kijk voor de contact gegevens op de website van desbetreffende aanbieder.

Ik heb vraag over mijn bestelling bij Dierentuinactie Kruidvat of AD webwinkel (DPG Media)