Kölner Zoo
Ticketcounter heeft samen met partner De Haan een volledig geïntegreerde online en offline ticketverkoop voor Kölner zoo gerealiseerd.
Ticketcounter heeft samen met partner De Haan een volledig geïntegreerde online en offline ticketverkoop voor Kölner zoo gerealiseerd.
- Geen online ticketuitgifte
- 1,3 miljoen bezoekers
- Geen online kaartverkoop
- Geen integratie met het kassasysteem
- Meertaligheid vereist
- Cultuur (verschuiving offline gewoonte naar online gebruiker)
- Koppeling met het vereiste POS-systeem
Een betrouwbaar online platform gemaakt met de volgende modules:
- E-ticket shop (ticket met datum & open ticket als 'voucher')
- Evenementenwinkel (met tijdvenster en aantal beschikbare tickets)
- Lidmaatschap (inlogaccount) resulteren
- In het eerste jaar werden meer dan 95.000 tickets online verkocht
Stijging van online ticketverkoop.
Online tickets verkocht in het eerste jaar.
Vorig jaar kende het IJsbeelden Festival een gigantische drukte. “Dat klinkt geweldig, maar leidde tot een wachttijd van twee tot tweeënhalf uur.” Om deze drukte te beheersen, gebruikte het festival het tijdsloten-systeem van Ticketcounter. Dit maakte het online én aan de kassa mogelijk de tickets per tijdslot te verkopen.
Wij gaan graag in gesprek om samen de optimale ticketoplossing te vinden.
Contact